بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس یک دست قرمز پوش در جام حذفی

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 14:49

پرسپولیس در بازی فردا مقابل ویستا توربین با پیراهن اصلی خود بازی خواهد کرد به گزارش ایلنا، نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ویستا توربین از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) به ریاست حسین خیمه کبود، ناظر بازی و نماینده فدراسیون فوتبال و همینطور با حضور مسوولان نهادهای برگزارکننده این مسابقه و نمایندگان دو باشگاه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد. بر همین اساس، پرسپولیس به عنوان میزبان این مسابقه با لباس‌های یکدست قرمز و تیم ویستا توربین با لباس‌های یکدست سفید در زمین حاضر خواهند شد. طبق مصوبه این جلسه، بازی دو تیم بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و تیم میزبان با شش سهمیه میهمان ویژه و تیم میهمان نیز با چهار سهمیه ویژه در ورزشگاه حضور خواهند یافت. دیدار پرسپولیس با ویستا توربین از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه به قضاوت روح‌الله شریفی و نظارت داوری مسعود مرادی در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.