ربیعی: مقابل تراکتور به چند بازیکن اصلی استراحت میدهیم
منبع : خبرگزاری ایلنا
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید مقابل تراکتور به چند بازیکن استراحت میدهد به گزارش ایلنا، محمد ربیعی درباره دیدار فردا مس رفسنجان مقابل تراکتور تبریز گفت: تراکتور باشگاهی اصیل و تیمی بسیار خوب است که از هواداران بسیار پرشور و بازیکنان و مربیان بسیار محترمی بهره میبرد. در این مسابقه بخش عمدهای از بازیکنان خود را به ویژه در خط دفاع در اختیار نداریم. ربیعی با اشاره به غیبت چند مدافع مس مقابل تراکتور بیان کرد: با صحبتی که با مدیران مجموعه مس رفسنجان داشتیم و با توجه به شرایط و ریتم بازیها، در این دیدار به چند بازیکن استراحت میدهیم و فرصتی برای چند نفر دیگر ایجاد میکنیم. متأسفانه شاهین توکلی، میثم تیموری، مهدی کیانی، محمد انصاری و عقیل کعبی را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم. کعبی در دیدار سال گذشته جام حذفی مقابل سپاهان کارت قرمز گرفت؛ توکلی مقابل فجر و تیموری هم برابر تراکتور مصدوم شدند. سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه آسیبدیدگیها به گونهای است که کادر فنی در آن نقشی نداشت، تصریح کرد: در زمین شیراز برای توکلی پیچیدگی زانو پیش آمد و مُچ پای تیموری هم پس از کنترل توپ پیچیده شد. در عقب زمین کلاً نفر نداریم و به برخی بازیکنان استراحت میدهیم. ربیعی در پایان گفت: موافق استفاده از کلماتی چون نفرات جایگزین یا تیم اول و دوم نیستم و به نظرم کل مجموعه، تیم اول هستند. تلاش میکنیم با توجه به همه این موارد، با برنامهریزی خوب به زمین برویم و با دستان پُر از زمین خارج شویم. انتهای پیام/


ستاره های تیم هوادار به سیم آخر زدند
رکورد عجیب استقلال در لیگ بیست و یکم ؛ سبقت شاگردان مجیدی از تیم صنعتی
سبقت پرسپولیس از استقلال ؛ گل محمدی با کمبود مهاجم بهترین خط حمله لیگ
شوک یحیی به ستاره پرسپولیس ؛ خط خوردن از لیست ۱۸ نفره
خبر مهم مدیر مس رفسنجان درباره بازیکن پرسپولیسی تیمش
رسمی ؛ ترکیب پرسپولیس و مس رفسنجان اعلام شد









