بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ربیعی: مقابل تراکتور به چند بازیکن اصلی استراحت می‌دهیم/ در عقب زمین کلاً بازیکن نداریم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 14:48

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی درباره دیدار فردا (یکشنبه) مس رفسنجان مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: تراکتور باشگاهی اصیل و تیمی بسیار خوب است که از هواداران بسیار پرشور و بازیکنان و مربیان بسیار محترمی بهره می‌برد. در این مسابقه بخش عمده‌ای از بازیکنان خود را به ویژه در خط دفاع در اختیار نداریم.

وی با اشاره به غیبت چند مدافع مس مقابل تراکتور بیان کرد: با صحبتی که با مدیران مجموعه مس رفسنجان داشتیم و با توجه به شرایط و ریتم بازی‌ها، در این دیدار به چند بازیکن استراحت می‌دهیم و فرصتی برای چند نفر دیگر ایجاد می‌کنیم. متأسفانه شاهین توکلی، میثم تیموری، مهدی کیانی، محمد انصاری و عقیل کعبی را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم. کعبی در دیدار سال گذشته جام حذفی مقابل سپاهان کارت قرمز گرفت؛ توکلی مقابل فجر و تیموری هم برابر تراکتور مصدوم شدند.ناصری: باید شکست مقابل مس رفسنجان را در جام حذفی جبران کنیم

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه آسیب‌دیدگی‌ها به گونه‌ای است که کادر فنی در آن نقشی نداشت، تصریح کرد: در زمین شیراز برای توکلی پیچیدگی زانو پیش آمد و مُچ پای تیموری هم پس از کنترل توپ پیچیده شد. در عقب زمین کلاً نفر نداریم و به برخی بازیکنان استراحت می‌دهیم.

ربیعی با آرزوی سلامتی و موفقیت برای مس و تراکتور گفت: موافق استفاده از کلماتی چون نفرات جایگزین یا تیم اول و دوم نیستم و به نظرم کل مجموعه، تیم اول هستند. تلاش می‌کنیم با توجه به همه این موارد، با برنامه‌ریزی خوب به زمین برویم و با دستان پُر از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.