ربیعی: مقابل تراکتور به چند بازیکن اصلی استراحت میدهیم/ در عقب زمین کلاً بازیکن نداریم
منبع : خبرگزاری تسنیم
– اخبار ورزشی –
به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی درباره دیدار فردا (یکشنبه) مس رفسنجان مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: تراکتور باشگاهی اصیل و تیمی بسیار خوب است که از هواداران بسیار پرشور و بازیکنان و مربیان بسیار محترمی بهره میبرد. در این مسابقه بخش عمدهای از بازیکنان خود را به ویژه در خط دفاع در اختیار نداریم.
وی با اشاره به غیبت چند مدافع مس مقابل تراکتور بیان کرد: با صحبتی که با مدیران مجموعه مس رفسنجان داشتیم و با توجه به شرایط و ریتم بازیها، در این دیدار به چند بازیکن استراحت میدهیم و فرصتی برای چند نفر دیگر ایجاد میکنیم. متأسفانه شاهین توکلی، میثم تیموری، مهدی کیانی، محمد انصاری و عقیل کعبی را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم. کعبی در دیدار سال گذشته جام حذفی مقابل سپاهان کارت قرمز گرفت؛ توکلی مقابل فجر و تیموری هم برابر تراکتور مصدوم شدند.ناصری: باید شکست مقابل مس رفسنجان را در جام حذفی جبران کنیم
سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه آسیبدیدگیها به گونهای است که کادر فنی در آن نقشی نداشت، تصریح کرد: در زمین شیراز برای توکلی پیچیدگی زانو پیش آمد و مُچ پای تیموری هم پس از کنترل توپ پیچیده شد. در عقب زمین کلاً نفر نداریم و به برخی بازیکنان استراحت میدهیم.
ربیعی با آرزوی سلامتی و موفقیت برای مس و تراکتور گفت: موافق استفاده از کلماتی چون نفرات جایگزین یا تیم اول و دوم نیستم و به نظرم کل مجموعه، تیم اول هستند. تلاش میکنیم با توجه به همه این موارد، با برنامهریزی خوب به زمین برویم و با دستان پُر از زمین خارج شویم.
انتهای پیام/


خوشحالی مربی مطرح لیگ برتری از حضور ستاره جوان استقلال در تیم ملی
اتهام سنگین سرمربی مس به بازیکنان پرسپولیس درباره گل دوم سرخ ها
خط و نشان سرمربی مس برای شکست ناپذیری استقلال در لیگ برتر
سرمربی تیم لیگ برتری : برای بازی با استقلال آماده می شویم
ادعای عجیب محمد ربیعی









