بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دست خالی ربیعی مقابل تراکتور در خط دفاع

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 14:19

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید به دلیل مصدومیت و محرومیت با کمبود نفر در خط دفاعی مواجه هستند. به گزارش ایسنا، تراکتور و مس رفسنجان فردا (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند. محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان به دلیل تداخل پرواز تیمش با ساعت نشست خبری برگزار شده در تبریز به صورت آنلاین صحبت‌هایی راجع به بازی انجام داد. ربیعی در رابطه با بازی درباره با تراکتور در کمتر از ۱۰ روز اظهار کرد: من قبل از بازی قبلی‌مان هم گفتم که تراکتور تیم بسیار خوب با هواداران پرشوری است. این باشگاه اصیل است و بازیکنان و کادر فنی خوبی در اختیار دارند. این موضوع کار ما را سخت خواهد کرد. به خصوص این که در این بازی بخش عمده‌ای از بازیکنان‌مان به خصوص بازیکنان خط دفاعی‌مان را در اختیار نداریم. او افزود: با توجه به شرایط و ریتم مسابقات برنامه ما این است که در این بازی به چند نفر از بازیکنانمان استراحت بدهیم و فرصتی برای چند نفر دیگر ایجاد کنیم. ما متاسفانه شاهین توکلی، میثم تیموری، مهدی کیانی، محمد انصاری و عقیل کعبی را قطعا به خاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم. متاسفانه مصدومیت‌های ما طوری بوده که ما در آن نقشی نداشتیم. سرمربی مس رفسنجان در پایان گفت: ما بازیکنان خط دفاعمان را به طور کل در اختیار نداریم و به یکسری از بازیکنانمان هم استراحت می‌دهیم. از این واژه‌ها که از تیم دوم می‌خواهم استفاده کنم را دوست ندارم و موافق آن نیستم چون تمام مجموعه ما تیم اول هستند. ولی سعی می‌کنیم با تمام این موارد با یک برنامه‌ریزی درست در بازی فردا ظاهر شویم و دست پر از زمین بازی خارج شویم. انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.