بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توخل: امیدوارم سائول نظرات موجود در فضای مجازی را نخواند؛ او اولین کسی نیست که در لیگ برتر به مشکل خورده است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 14:05
بدون تصویر

توماس توخل می گوید هافبک اسپانیایی تیمش اولین نفری نیست که در لیگ برتر به مشکل می خورد و آخرین نفر هم نخواهد بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، سائول نیگز، هافبک اسپانیایی باشگاه چلسی که در دوران حضورش در اتلتیکومادرید یکی از ستاره های این تیم بود در لندن و باشگاه چلسی تنها سایه ای خودش بوده است و نتوانسته دوران موفقی داشته باشد. حال توماس توخل، سرمربی باشگاه چلسی می گوید که از مشکل این بازیکن خبر دارد و سائول نیز می داند چه انتظاراتی از او می رود. او در این باره به خبرنگاران گفت:

آیا سائول حس می کند در همان نقش و مسئولیتی است که در اتلتیکو داشت؟ نه. شاید هنوز نه. آیا به مشکل خورده است؟ بله. آیا او اولین نفری است که با حضور در لیگ برتر به مشکل می خورد؟ نه و او آخرین نفر هم نخواهد بود. از بازیکنانمان حمایت می کنیم و همیشه این کار را خواهیم کرد. او در بازی قبل در پست بازیکن شماره ۶، ۹ و همچنین مدافع کناری بازی کرد. آیا این شرایط برای او منصفانه است؟ نه. اگر همه این مسائل را در نظر بگیرید، واکنشی معتدل تر خواهید داشت. می دانم هواداران از بازی او ناراضی هستند اما واکنش هایی که به او می شود دلیلی است که در فضای مجازی حاضر نمی شوم. فقط می توانم امیدوار باشم سائول این نظرات را نخواهند. او می داند باید چه کند تا پیشرفت داشته باشد و در حال انجام همه این کارها است.او در حال حاضر به مشکل خورده است و در تلاشیم تا بهترین نسخه او را پیدا کنیم. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.