بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جک گریلیش: منچستر سیتی می تواند در این فصل ۳ گانه ببرد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 13:35

 جک گریلیش در تابستان امسال، از استون ویلا در ازای ۱۰۰ میلیون پوند با قراردادی ۶ ساله به منچستر سیتی پیوست. با اینکه انتظارات زیادی از این ستاره انگلیسی می رفت، اما او تاکنون انتظارات را در این تیم براورده نکرده است . گریلیش تاکنون در تمامی رقابت ها در ۲۰ بازی برای منچستر سیتی تنها ۳ گل و ۳ پاس گل از خود ثبت کرده است.

به گزارش طرفداری، حال جک گریلیش در مصاحبه با گاردین در مورد عطشی که برای قهرمانی دارد، فشاری که بخاطر هزینه بالای انتقالش به او وارد می شود و برخی دیگر از موضوعات صحبت کرده است. سیتی در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد. تنها تیمی که در انگلیس توانسته است سه گانه کند، منچستر یونایتد در سال ۱۹۹۹ بوده است. گریلیش در پاسخ به این سوال که آیا سیتی می تواند اینکار را تکرار کند گفت: بله، فکر می کنم که می توانیم. نمی خواهم فشار زیادی روی تیم بگذارم، اما استعداد ها و بازیکنان خوبی زیادی در اینجا داریم. من واقعا فکر می کنم امسال می توانیم در چندین رقابت پیش برویم. من برای کسب جام به اینجا آمده ام، بنابراین امیدوارم در پایان فصل چند مدال بر گردنم داشته باشم.

گریلیش در مورد فشار ها در منچستر سیتی:

 وقتی با هزینه زیادی به یک باشگاه دیگر می روید، اگر در چند بازی گل و پاس گلی نداشته باشید، مردم شروع به صحبت در مورد شما می کنند. من فکر می کنم این موارد مهم هستند زیرا مردم به آن نگاه می کنند. البته زمان هایی وجود دارد که که شما خوب بازی می کنید اما گل ها و پاس گل های شما به مقصد نمی رسد. در بازی مقابل واتفورد می توانستم حدود ۴ یا ۵ گل بزنم اما بدون هیچ چیزی از زمین بیرون رفتم. من سعی می کنم که همیشه در حال پیشرفت باشم و می دانم هر چقدر بیشتر اینجا باشم، پیشرفت بهتری خواهم داشت.

 گریلیش در مورد اهمیتی که آمار دریبلینگش برای او دارد، گفت:

 نمی گویم که تغییر کرده ام، نمی خواهم روشی را که در کل دوران حرفه ای فوتبالم در پیش گرفتم را تغییر دهم. باید سعی کنم آمار دریبلینگی که در گذشته داشتم را دوباره بتوانم تکرار کنم. البته فکر نمی کنم کسی به چنین آمار هایی زیاد توجه کند. مهم گل ها و پاس گل ها هستند، من تلاش می کنم بیشتر روی این موارد کار کنم.

 گریلیش در مورد گلی که مقابل لیدز با ضربه سر به ثمر رساند، گفت:

 من روی گلزنی خودم کار می کنم، در واقع روز قبل از بازی، در تمرینات اینکار را نجام می دادیم. ضربه کرنر بود و من در وسط محوطه آزاد بودم. توپ داشت مستقیم به سمت دستان گلر حرکت می کرد، اما من خودم را در مسیر توپ قرار دادم و با ضربه سر توپ را وارد دروازه کردم. من گل های زیادی با ضربه سر نزدم و این برای من عالی بود. این چیزی است که احساس می کنم باید بیشتر روی آن کار کنم به خصوص اینکه نحوه بازی ما به گونه ای است که تعداد سانتر هایی که به درون محوطه حریف می فرستیم، زیاد است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.