بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

در جلسه مدیران استقلال و پرسپولیس با کمیته صدور مجوز حرفه‌ای چه گذشت؟

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 13:33

خبرگزاری میزان – باتوجه به اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای شرکت در مسابقات فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید مجوز حرفه‌ای را دریافت کنند، ظهر امروز جلسه صدور مجوز حرفه‌ای با حضور مجید صدری، مدیرعامل پرسپولیس و امیرحسین حسینی، معاون امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، داریوش مصطفوی، کاظم اولیایی و سعید عباسی، رئیس کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

صدری و آجورلو مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نشست امروز راهکار‌های خروج از این وضعیت را بررسی و اعلام کردند که با مساعدت‌های صورت گرفته مشکل صدور مجوز حرفه‌ای برطرف شده و سرخابی‌ها بدون مشکل در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا خواهند کرد. بیشتر بخوانید: اولیایی: هر زمان بخواهند می‌توانند مجوزها‌ را باطل کنند/ باشگاه‌ها تعهد دادند مشکلات حقوقی و مالی را مرتفع کنند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.