بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محرومیت ۲ ساله بانوی تکواندوکار به دلیل دوپینگ

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 12:48

خبرگزاری میزان – طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در راستای اعزام کاروان پاک به المپیک، با حضور در اردوی تیم ملی تکواندو اقدام به نمونه گیری نمودند که پس از انجام آزمایش‌های تخصصی در آزمایشگاه کلن آلمان وجود ماده ممنوعه AAF (فوروزماید) در نمونه یلدا ولی‌نژاد، تکواندوکار ایرانی تایید شد.

همچنین با تایید شورای استیناف ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران و به استناد ماده ۲-۲-۱۰ قوانین ملی مبارزه با دوپینگ ورزشکار خاطی از اول تیرماه ۱۴۰۰ لغایت ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲ از کلیه فعالیت‌های ورزشی محروم می‌شود.

لازم به ذکر است رای صادره قطعی بوده و مطابق مجموعه مقررات علنی می‌شود. بیشتر بخوانید: تغییرات در زمان آغاز لیگ برتر تکواندو

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.