بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سولدو: تلاش می‌کنیم بازی را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم/ به بازیکنانم گفته‌ام در کار داور دخالت نکنند

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 12:33

خبرگزاری میزان – زونیمیر سولدو، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی‌های جام حذفی غیرقابل پیش‌بینی است، اما می‌خواهیم کار را در طول ۹۰ دقیقه تمام کنیم. هیچ تیمی در جام حذفی برتر نیست و اتفاقات زیادی در این جام رخ می‌دهد. ما چند روز قبل با مس رفسنجان دیدار داشتیم و بازی سختی پیش‌بینی می‌کنیم.

*تیمی که در طول بازی تمرکز بیشتری داشته باشد، می‌تواند پیروز شود. امیدوارم بازیکنانم بتوانند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. سعی می‌کنیم بازی خودمان را به حریف تحمیل کنیم. می‌خواهیم تیم برتر زمین در وسط میدان باشیم و از موقعیت‌های گل به نحو احسن استفاده کنیم.

*هادی محمدی محروم است. محمدرضا اخباری هم همچون بازی‌های گذشته به دلیل مصدومیت حضور ندارد، ولی سایر بازیکنان مشکلی ندارند.

*تلاش می‌کنیم بازی را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم، اما باز‌ی‌های جام حذفی قابل پیش بینی نیستند و باید روی پنالتی‌ها هم کار کنیم.

*من روی کار داوری تمرکز نمی‌کنم، اشتباهات داوری در بازی‌های قبلی سهوی بوده و باید به شکلی خوب کار کنیم که تصمیمات داوری روی عملکرد تیم ما تاثیر نگذارد. من به بازیکنانم گفته‌ام که در کار داور دخالت نکنند؛ چرا که به جز ضرر، چیزی عایدمان نمی‌شود. بیشتر بخوانید: حسینی: تغییر کادرفنی و مصدومیت‌ها باعث بدشانسی ما شد/ سولدو نظم و جدیت بیشتری به تراکتور بخشیده

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.