بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سولدو: در جام حذفی تیم برتری وجود ندارد/ امیدوارم اشتباه داوری در بازی قبلی سهوی باشد

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 12:18

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، زونیمیر سولدو در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر مس کرمان اظهار داشت: فردا باز سختی برابر مس کرمان داشته و سعی می کنیم میانه میدان بازی را در دست گرفته و همانند بازی قبلی برتری خود را بر تیم مهمان تحمیل کنیم.

وی گفت: باید در بازی فردا در ضربات آخر تمرکز کرده و بتوانیم توپ را وارد دروازه حریف کرده و نتیجه لازم برای صعود را به دست آوریم.

سرمربی تیم تراکتور افزود: جام حذفی قابل پیش‌بینی نیست و در جام حذفی تیم برتری وجود ندارد و فردا با تیمی بازی داریم که چند روز قبل هم بازی کردیم و دیدار آسانی نیست.

وی گفت:  تمام تمرکز خود را برای از کار انداختن خط هافبک تیم حریف به کار بسته و در مرحله بعدی سعی خواهیم کرد با زدن گل به هدف خود دست یابیم و باید از موقعیت های خود استفاده کنیم.

سولدو گفت: در بازی فردا هادی محمدی به دلیل کارت قرمز، فردا نیست و اخباری هم همچنان مصدوم هستند و بقیه بازیکنان در تیم مشکلی نداشته و برای بازی فردا آماده هستند.

سرمربی کروات تیم تراکتور گفت: تلاش می‌کنیم بازی را در همان ۹۰ دقیقه به پایان برسانیم، اما باز می‌گم بازی جام حذفی قابل پیش‌بینی نیست و در تمرین امروز هم کار در ضربات پنالتی خواهیم داشت.

سرمربی کروات تیم تراکتور گفت: تلاش می‌کنیم بازی را در همان ۹۰ دقیقه به پایان برسانیم، اما باز می‌گویم بازی جام حذفی قابل پیش‌بینی نیست و در تمرین امروز هم کار در ضربات پنالتی خواهیم داشت.

 وی گفت: روی داوری تمرکز نمی‌کنم و امیدوارم اشتباهات داوری در بازی قبلی سهوی باشد و امیداورم بازی بچه ها طوری باشد که از داوری تاثیر نداشته و بارها به بازیکنانم گفتم که با داور کاری نداشته باشند و روی کار خود تمرکز کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.