بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محرومیت ۲ ساله ملی‌پوش تکواندوی ایران به دلیل دوپینگ

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 12:05

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در تاریخ ۲۰ اردیبهشت سال جاری ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ  در راستای اعزام کاروان ایران به المپیک، با حضور در اردوی تیم ملی تکواندو اقدام به نمونه گیری کردند که پس از انجام آزمایش‌های تخصصی در آزمایشگاه کلن آلمان، وجود ماده ممنوعه AAF (فوروزماید) در نمونه یلدا ولی‌نژاد، ملی‌پوش تکواندی ایران تایید شد.

همچنین با تایید شورای استیناف ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران و به استناد ماده ۲-۲-۱۰ قوانین ملی مبارزه با دوپینگ ورزشکار خاطی از تاریخ ۱/۴/۱۴۰۰ لغایت ۳۱/۳/۱۴۰۲ از تمام فعالیت های ورزشی محروم می‌شود.

رای صادره قطعی بوده و مطابق مجموعه مقررات علنی می‌شود.

۲۵۶ ۲۵۱

دسته بندی ها : خبرانلاین , دیگر خبرگزاری ها
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.