بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نمایندگان کشورمان وارد کشور قرقیزستان شدند

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 11:49

تیم های ملی کشتی آلیش بانوان و مردان کشورمان برای حضور در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ ارکینبایف وارد کشور قرقیزستان شدند. به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آلیش جایزه بزرگ جام ارکینبایف قرقیزستان روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود. تیم های ملی آلیش بانوان و مردان کشورمان برای حضور در این رقابت ها هم اکنون در قرقیزستان حضور دارند. اسامی نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است: تیم بانوان: ۵۵ کیلوگرم: سپیده بابایی ۶۰ کیلوگرم: فاطمه فتاحی ۶۵ کیلوگرم: محدثه حسینی ۷۰ کیلوگرم: ریحانه گیلانی ۷۵ کیلوگرم: مریم احمدی ۷۵+ کیلوگرم: هانیه عاشوری سرمربی: آنا براتی مربی: هدی نقیبی سرپرست: مونا میرزایی   تیم مردان: ۶۰ کیلوگرم: روح اله نعمتیان ۸۰ کیلوگرم: هادی سلیمی ۸۰ کیلوگرم: حبیب اله ترابی ۱۰۰ کیلوگرم: محراب کریمی ۱۰۰+ کیلوگرم: ابوذر جعفری ۱۰۰+ کیلوگرم: شادمان عظیمی مربیان: هادی محبی – حسنعلی نبی زاده سرپرست: علی بازیار انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.