سیمئونه: مسئولیت شکست مقابل سویا را برعهده می گیرم
منبع : طرفداری
دیگو سیمئونه می گوید تیمش باید با سخت کوشی به مسیر درست برگردد.
به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، شب گذشته اتلتیکومادرید در سویا مقابل اتلتیکومادرید قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک مقابل حریف خود شکست را پذیرا شد. این سومین شکست متوالی تیم دیگو سیمئونه بود و این نتایج باعث شده است تا در هفته های پایانی سال میلادی جدید، اتلتیکومادرید کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود داشته باشد. حال سرمربی آرژانتینی اتلتیکو می گوید که مسئولیت شکست های اخیر تیمش را بر عهده می گیرد و این شکست ها تقصیر او است و نه بازیکنانش. سیمئونه در این باره گفت:
در شرایط سختی قرار داریم و نتایجی که می خواهیم به دست نمی آوریم اما طرز تفکرم مثل همیشه است. باید به سختی تلاش کنیم، بازیکنان مصدوم به تیم برگردند و به خودمان اعتماد داشته باشیم که می توانیم دوباره به مسیر درست برگردیم. باید ریتم قبلی خود را به دست بیاوریم. مسئولیت این اتفاقات بر گردن من است و از این باخت ها درس می گیریم و به جلو می رویم. از این موضوع اطمینان دارم.
اتلتیکومادرید با این شکست در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.












