بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدیرعامل نساجی: ناظر بازی به استقلال اعلام کرده بود از خارجی هایت استفاده نکن

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 11:35

ایزد سیف الله پور می گوید استقلال نباید از بازیکن های خارجی خود مقابل نساجی استفاده می کرده است.

به گزارش طرفداری، ایزد سیف الله پور، مدیرعامل نساجی در خصوص حاشیه های اخیر به برنامه تهران ورزشی گفت:

ما به تصمیم کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که در بازی ما مقابل استقلال، خلیفه سلطان به‌عنوان ناظر بازی به باشگاه استقلال اعلام کرد که حق استفاده از دو بازیکن خارجی‌‌اش را ندارد اما همانطور که دیدید این دو بازیکن جلوی نساجی بازی کردند.

مدیرعامل نساجی افزود:

بعد از آن مسابقه، ناظر بازی در صورتجلسه‌ای همه موارد را به اطلاع سازمان لیگ رساند و سازمان لیگ هم این موضوع را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داد. حتماً هم در جریان هستید که استقلال در بازی بعدی‌اش مقابل گل‌گهر نتوانست از دو بازیکن خارجی‌اش استفاده کند.

ایزد سیف الله پور در پایان گفت:

چطور سرمربی تیم ما شش جلسه محروم شد؟! قطعاً باشگاه گل‌گهر که شکایتی از ساکت الهامی نکرده بود،‌ بلکه کمیته انضباطی براساس گزارش ناظر و داور بازی، سرمربی تیم ما را محروم کرد و حالا هم بحث ما این است که ناظر بازی استقلال – نساجی، در گزارشی که به سازمان لیگ داده به موضوع دو بازیکن خارجی استقلال اشاره کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.