سون هیونگ مین: دو دوز واکسن را زدم چون نمی خواستم کسی را مبتلا کنم
منبع : طرفداری
سون هیونگ مین می گوید واکسن زده است تا دیگران را به کرونا مبتلا نکند.
به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، این روزها با اوج گرفتن سویه جدید کرونا در انگلیس، صحبت ها و حواشی در مورد واکسینه شدن بازیکنان دوباره اوج گرفته است. در این میان سون هیونگ مین، مهاجم کره ای باشگاه تاتنهام می گوید اگر چه هر دو دوز واکسنش را زده اما در عین حال به تصمیم شخصی کسانی که مخالف واکسن هستند، احترام می گذارد. او در مورد واکسن زدن خودش می گوید:
اگر بخواهم صادق باشم، حس کردم این کار لازم است زیرا نمی خواستم اگر کرونا داشتم سایر بازیکنان یا مردم دیگر را مبتلا کنم. این به آن معنا نیست که اگر واکسن زده ام دیگر کرونا نگیرم اما احتمال ابتلایم کمتر است و نمی خواهم دیگران را مبتلا کنم و به همین خاطر واکسن زدم. من فقط در انگلیس نیستم و برای بازی های ملی سفر می کنم و به نظرم واکسن زدن بهترین گزینه بود. از زدن واکسن پشیمان نیستم و خوشحالم که دوز دومم را نیز زدم. واکسن زدن یک موضوع شخصی است و به تصمیم سایرین احترام می گذارم. در کره افراد زیادی واکسن زده اند اما برخی هم نزده اند. باید به تصمیم مردم احترام بگذاریم.
هافبک کره ای در مورد شیوع کرونا در اردوی تاتنهام و لغو شدن بازی های این تیم نیز می گوید:
لحظات بسیار سختی داشتیم اما مهمترین نکته در حال حاضر فوتبال نیست. سلامت مردم و بازیکنان اهمیت بیشتری دارد و باید مثبت نگر باشیم. به عنوان یک فوتبالیست دوست دارم فوتبال بازی کنم. باید از نظر ذهنی قوی باشیم تا بتوانیم هر سه روز بازی کنم اما این چیزی است که توانایی انجام آن را داریم.












