بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محرومیت ۲ ساله بانوی ملی‌پوش تکواندو

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 11:19

 به گزارش ایرنا، با تایید شورای استیناف ستاد ملی مبارزه با دوپینگ یلدا ولی‌نژاد از رشته ورزشی تکواندو به مدت ۲ سال محروم شد.

 ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ۲ اردیبهشت ماه در راستای اعزام کاروان پاک به المپیک، با حضور در اردوی تیم ملی تکواندو اقدام به نمونه گیری کردند که پس از انجام آزمایش‌های تخصصی در آزمایشگاه کلن آلمان وجود ماده ممنوعه AAF (فوروزماید) در نمونه تکواندوکار مذکور تایید شد.

با تایید شورای استیناف ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران و به استناد ماده ۲-۲-۱۰ قوانین ملی مبارزه با دوپینگ ورزشکار خاطی از اول تیرماه امسال تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ از تمامی فعالیت های ورزشی محروم می شود.

رای صادره قطعی است و مطابق مجموعه مقررات علنی می‌شود.

ولی نژاد به دلیل اینکه وزن خود را کم کند و به وزن دلخواه برسد، از داروهایی استفاده کرد که در فهرست ممنوعه سازمان مبارزه با دوپینگ بوده است. البته وی در زمره ورزشکاران کسب سهمیه توکیو نبوده است.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.