بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش وکیلی که از باشگاه پرسپولیس جدا شد/ ۸ ماه شبانه روزی کار کردم اما…

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 10:49

خبرورزشی – اشکان درویشی از وکلا و اعضای حقوقی باشگاه پرسپولیس پس از صحبت‌های مهدی رسول پناه سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس و همچنین رأی کمیته انضباطی در خصوص پرونده مربوط به گل گهر سیرجان اقدام به انتشار مطالبی در صفحه شخصی خود کرد؛ مطالبی که با واکنش و برخورد باشگاه پرسپولیس روبرو شد.

طبق اطلاعیه روز گذشته باشگاه پرسپولیس، انتشار این مطالب در مورد شجاع خلیل زاده و باشگاه گل گهر بدون هرگونه هماهنگی با باشگاه، خودسرانه و خارج از مسئولیت‌های تعریف شده بود.

پس از واکنش باشگاه پرسپولیس، درویشی از جدایی‌اش از این باشگاه خبر داد و گفت: بعد از گذشت ۸ ماه از فعالیت‌های شبانه روزی و عاشقانه بنده در باشگاه پرسپولیس و نیز عدم قدردانی و مانع تراشی‌های اخیر، ادامه همکاری میسر نیست.

دسته بندی ها : خبرورزشی , دیگر خبرگزاری ها
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.