بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دهمرده: برای اولین بار بود هیئت کشتی از مسابقات کشوری میزبانی می‌کرد/ سال آینده هم به دنبال میزبانی هستیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 10:19

– اخبار ورزشی –

نبی دهمرده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد میزبانی استانش در مسابقات قهرمان کشوری کشتی فرنگی طی دو روز ۲۳ و ۲۴ آذر ماه در زاهدان اظهار داشت: همه چیز عالی و خیلی خوب بود. تمام آنهایی که به زاهدان آمده بودند از میزبانی و بحث اجرایی مسابقات راضی بودند. این برای اولین بار بود که هیئت کشتی سیستان و بلوچستان میزبان مسابقه می‌شد.

وی ادامه داد: ما قرار بود میزبان جام تختی هم باشیم که برگزار نشد. در فدراسیون گذشته و در دوره ریاست رسول خادم هم مسابقات در سیستان برگزار شد ولی عملا فدراسیون کشتی و منطقه چابهار میزبان بودند و حتی مدیرکل ورزش استان و رئیس هیئت مثل میهمان آنجا حضور داشتند این بار اما همه کارها به صورت صددرصدی توسط هیئت کشتی انجام شد و اداره کل ورزش هم نقش نظارتی روی کار داشت. آنها سالن مسابقات را در اختیار ما قرار دادند و باقی کارها را خودمان انجام دادیم.

دهمرده با تاکید بر اینکه باز هم میزبانی مسابقات را خواهند گرفت، گفت: امسال که دیگر به ما میزبانی نمی‌دهند اما سال آینده قطعا به دنبال برگزاری مسابقات در استان هستیم. ارتباط ما با فدراسیون کشتی خیلی نزدیک است و از نظر کیفی نیز شرایط خوبی برای میزبانی از مسابقات داریم.اطری: بدون مدال نمی‌توانم بروم؛ امسال هم در ۵۷ کیلو کشتی می‌گیرم/ با شرایط صفر با علیرضا سرلک کشتی گرفتم

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم , دیگر خبرگزاری ها
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.