استقلال اعتراض را شروع کرد؛ سپاهان ۳ امتیاز گرفت/ عدالت بالاخره اجرا شد
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – در آستانه حضور تیم استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی این تیم باید به مصاف نود ارومیه از تیم های لیگ دسته دوم لیگ آزادگان برود. بیژن طاهری در گفتوگو با خبر ورزشی، درباره تغییر نتیجه دیدار تیم های استقلال و گل گهر همچنین شرایط حضور استقلال در جام حذفی اظهاراتی را مطرح کرد.
بالاخره استقلال در موضوع اعتراض به بازیکن خارجی گل گهر موفق به گرفتن رای مورد نظرش شد. در این باره چه صحبتی دارید؟
قبل از هر چیز باید بابت اقداماتی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره انجام داد تا عدالت اجرا شود تشکر کنم. پس از کش و قوسهای زیاد، مسئولان ذیربط با تحقیق فراوان در این باره ثابت کردند که حق با ما بوده و استقلال بی دلیل اصرار نمی کرد که این پرونده باید بررسی شود.
اما در این بین سپاهان بیشتر استفاده کرد؟
بله! به هر حال اولین اعتراض به این موضوع از سوی استقلال مطرح شد ولی آنها هم شکایت خودشان را کردند و هر دو هم نتیجه گرفتیم. به هر حال آنها به گلگهر باخته بودند و سه امتیاز گرفتند ما مساوی کرده بودیم و دو امتیاز گرفتیم. شروعکننده ما بودیم ولی بیش از هر چیز از این خوشحالیم که عدالت رعایت شد.
برای حضور در مسابقات جام حذفی آمادگی لازم را دارید؟
بله. تیم استقلال از هر نظر برای حضور در این رقابت ها آماده است.
چقدر از تیم نود ارومیه شناخت دارید؟
شخصاً شناختی از این تیم ندارم ولی قطعاً کادرفنی برنامه های لازم را برای مصاف مقابل این تیم در نظر گرفته است.
فکر می کنید این تیم را به سادگی شکست می دهید؟
برای استقلال تیم لیگ دویی و یا لیگ برتری فرقی نمی کند. بازی در جام حذفی مقابل هر تیمی سخت است و پیروزی در هر دیدار صعود از یک مرحله به شمار می رود. البته باید تاکید کنم که ما احترام زیادی برای تیم نود ارومیه قائل هستیم ولی قطعاً به چیزی جز صعود به مرحله بعد فکر نخواهیم کرد.


رونمایی از ترکیب استقلال مقابل پیکان
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی
واکنش قاطع سرمربی استقلالی به انتقاد مربی پرسپولیس
آب سرد ستاره کروات بر سر باشگاه استقلال ؛ خبری از توافق نیست !
واکنش معنادار دست راست یحیی گل محمدی به رقابت با استقلال
ستاره محبوب فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت به استقلال + جزئیات









