بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولویت مدیران بارسلونا در ژانویه، کاهش دستمزدهای پرداختی است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 1:19

نتایج نامناسب و کیفیت پایین ترکیب بارسلونا در نیم فصل اول، آن ها را مجاب به ایجاد تغییرات در پنجره زمستانی می کند. 

طرفداری | به نقل از فرناندو پولو، اولویت اصلی خوان لاپورتا و سایر مدیران باشگاه در ماه آینده، کاهش سطح دستمزدهای پرداختی به بازیکنان تیم است. برای این کار آن ها باید زمینه خروج چند بازیکن را فراهم کنند. کوتینیو با توجه به حقوق نجومی اش گزینه اول فروش است. بازیکنانی مثل ساموئل اومتیتی، نتو و لوک دی یونگ هم می توانند باشگاه را ترک کنند. علاوه بر این ها، ایده فروش سرجینیو دست همچنان برای بلوگرانا قابل اجرا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.