بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیگ برتر بسکتبال؛ شمیدر از سد مس گذشت

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | 20:49

به گزارش ایرنا، در این بازی که امروز (شنبه) و از ساعت ۱۷:۳۰ در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، تیم‌های شمیدرقم و صنعت مس کرمان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۷۶ بر ۵۵ به سود نماینده قم خاتمه یافت. 

نوید رضایی فر با ۱۳ امتیاز، ۴ ریباند و ۳ پاس گل  بیشترین کارایی را برای شیمیدر در این بازی داشت و در آن سوی میدان گیلکریست بازیکن خارجی رفسنجان با ۱۵ امتیاز و ۱۱ ریباند موفق ترین بازیکن تیم خود بود.

در دیگر بازی امروز تیم بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان با برتری برابر صنایع هرمزگان برنده دیدار تیم‌های انتهای جدولی شد. این بازی با نتیجه ۸۲ بر ۷۵ به سود نماینده اصفهان خاتمه یافت.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود که در گروه الف، شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند.

در گروه ب نیز تیم‌های شیمیدر قم، مهرام تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، رعد پدافند هوائی تهران، صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان با هم رقابت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.