بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهاجم نیمکت‌نشین، بهترین گلزن پرسپولیس شد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 17:34

خبرورزشی –

مهدی عبدی که معمولاً در پرسپولیس نیمکت‌نشین است، در نیمه اول بازی با پیکان روی اشتباه محرز دروازه‌بان حریف چهارمین گل خود را هم زد تا بار دیگر توانایی خود را نشان بدهد. عبدی که مقابل نساجی دبل کرده بود، ثابت کرد اگر آماده باشد، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند مشکل پرسپولیس را در خط حمله حل کند. گفتنی است عیسی آل‌کثیر دیگر مهاجم پرسپولیس که مقابل پیکان فیکس نبود، اما نیمه دوم به میدان رفت و سومین گلش را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.