مهاجم نیمکتنشین، بهترین گلزن پرسپولیس شد!
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی –
مهدی عبدی که معمولاً در پرسپولیس نیمکتنشین است، در نیمه اول بازی با پیکان روی اشتباه محرز دروازهبان حریف چهارمین گل خود را هم زد تا بار دیگر توانایی خود را نشان بدهد. عبدی که مقابل نساجی دبل کرده بود، ثابت کرد اگر آماده باشد، حرفهای زیادی برای گفتن دارد و میتواند مشکل پرسپولیس را در خط حمله حل کند. گفتنی است عیسی آلکثیر دیگر مهاجم پرسپولیس که مقابل پیکان فیکس نبود، اما نیمه دوم به میدان رفت و سومین گلش را برای پرسپولیس به ثمر رساند.


رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک
مدیر تیم هوادار پرسپولیسی ها را با خاک یکسان کرد
تلاش پرسپولیس برای بازگشت ستاره ملی پوش به ترکیب
ستاره کلیدی پرسپولیس و گل محمدی محروم شد
کارشناس داوری نیز طرف مربی پرسپولیس را گرفت
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی









