بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کمالوند: از عوامل غیرفنی لطمه خورده و حداقل ۷ امتیاز را از دست داده‌ایم/ مستحق شکست مقابل تراکتور نبودیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 17:34

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز ، فراز کمالوند پس از شکست ۲ بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: بازی خوبی بود، ولی نتیجه‌اش با آنچه در زمین اتفاقاتی افتاد تفاوت‌های زیادی داشت. به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم. در نیمه اول روی یک اوت دستی غافلگیر شدیم. بعد از این گل تا وقت اضافه که برای ما نتیجه یک بر صفر با دو بر صفر فرقی نداشت، بازی کاملاً در اختیارمان بود و بازیکنان نفت دو برابر تراکتور پاس دادند. متأسفانه در زدن ضربات آخر دقت نکردیم. عوامل متعددی باعث شدند که تیم ما نتیجه‌ای در خور نگیرد.

وی در مورد عدم نتیجه گرفتن تیمش در این دیدار تصریح کرد: در طول هفته پیش‌بینی کرده بودیم که یکی از راه‌های تراکتور برای گل زدن شوت‌های از راه دور است و بازیکنان ما غافلگیر شدند. تا وقت‌های اضافه نیمه دوم، بازی در دست ما بود. واقعاً نتیجه بازی اینی نبود که امروز رقم خورد.حضور عزیزی خادم در ورزشگاه و نصب پرچم‌های بزرگ تراکتور روی سکوها

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره جدایی‌اش از تراکتور یادآور شد: نمی‌خواهم به عقب بازگردم و تنها می‌توانم بگویم شرایط خوبی نبود و جدا شدم. امیدوارم تراکتور در ادامه راه موفق باشد. در هفته‌های گذشته خیلی از عوامل غیرفنی لطمه خوردیم و حداقل شش هفت امتیاز را از دست دادیم. امروز در مجموع کیفیت فنی بچه‌های ما بالا بود و امیدوارم در ادامه راه به آنچه که حق‌شان است، برسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.