بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نشست خبری ربیعی تحریم شد

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 17:33

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، خبرنگاران بعد از بازی فجر سپاسی و مس رفسنجان حاضر نشدند در نشست خبری محمد ربیعی حاضر شوند. ربیعی به دلیل اینکه در نشست خبری قبل از بازی حاضر نشده بود باعث ناراحتی خبرنگاران شیرازی شده بود و به همین دلیل حاضر نشدند در نشست خبری بعد از بازی حاضر شوند.

ربیعی البته به خبرنگاران گفت من تمایل داشتم به نشست بیایم اما فرصت نشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.