بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کمالوند: مستحق شکست مقابل تراکتور نبودیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 17:19

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز ، فراز کمالوند پس از شکست ۲ بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت:  بازی خوبی بود، ولی نتیجه‌اش با آنچه در زمین اتفاقاتی افتاد تفاوت‌های زیادی داشت. به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم. در نیمه اول روی یک اوت دستی غافلگیر شدیم. بعد از این گل تا وقت اضافه که برای ما نتیجه یک بر صفر با دو بر صفر فرقی نداشت، بازی کاملا در اختیار ما بود و بازیکنان نفت دو برابر تراکتور پاس دادند. متأسفانه در زدن ضربان آخر دقت کردیم. عوامل متعددی باعث شدند که تیم ما نتیجه در خور نگیرد.حضور عزیزی خادم در ورزشگاه و نصب پرچم‌های بزرگ تراکتور روی سکوها

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.