بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سولدو: می‌توانستیم گل‌های زیادی بزنیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 17:19

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز ،‌ زوانیمیر سولدو پس از برتری ۲ بر صفر تراکتور تبریز مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: همانطور که قبلاً هم گفتم، تمام بازی‌های ما سخت است. نفت مسجدسلیمان هم برای ما یکی از همین تیم‌ها و بازی‌های سخت بود.

وی ادامه داد: می‌دانستیم بازی سختی داریم و آنها انگیزه خوبی هستند و می‌آیند تا خوب دوندگی کنند. با تدابیری که برای این بازی داشتیم و کارهایی که در تیم انجام داده بودیم، در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی، خیلی خوب بازی را کنترل کرده و چند موقعیت خوب به وجود آوردیم. می‌توانستیم به گل‌های زیادی برسیم تا ادامه بازی را با آرامش بیشتری دنبال کنیم.برتری خانگی تراکتور و برد نوبرانه هوادار

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.