بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به روز رسانی| تارتار: در روزهای بدمان هستیم/ این شکست خیلی برایمان سنگین بود

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 17:19

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار پس از شکست مقابل هوادار گفت: از هواداران اصیل مان عذرخواهی می‌کنم. این شکست برای ما سنگین بود، اما اصلا نگران نیستم. این تیم برای آینده است و هفته به هفته شرایط مان بهتر می‌شود. متاسفانه در روزهای بدمان هستیم و در این روزها داوران هم به ما ضربه می‌زنند.

وی ادامه داد: تا جایی که می‌دانم بازیکنی که از بیرون وارد شود و پاس دهد، آفساید است. تعجب می‌کنم که چرا نگرفتند، شاید قانون عوض شده و من نمی‌دانم، اما تا زمانی که VAR نیاید این شائبه ها وجود دارد. از داور مسابقه انتطار بیشتری داشتیم.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: باید صبور باشیم و کار کنیم تا شانس حریفان را بگیریم و برای خودمان موقعیت ایجاد کنیم. مقصر باخت من هستم و قبول می‌کنم، اما بهتر می‌شویم. هوادار هم خیلی خوب کار کرد و به آنها تبریک می‌‌گویم.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.