بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جاودانی: استعلام‌های مربوط به بازیکن گابنی گل‌گهر ناقص است/ تخلفی در دربی ۹۷ گزارش نشد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 16:50

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تأکید کرد استعلام‌های مربوط به بازیکن گابنی گل‌گهر ناقص است و نیاز به زمان دارد تا تحقیقات کامل شود. به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، رضا جاودانی درباره برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به پرونده بانیاما بازیکن گابنی تیم گل‌گهر سیرجان اظهار داشت:

فعلاً درباره این پرونده تصمیم‌گیری نکرده‌ایم. از دید ما هنوز استعلام‌های این پرونده کامل نشده و باید تحقیقات کامل شود.

وی در واکنش به این پرسش که به نظرش چه زمانی رأی این پرونده صادر خواهد شد، گفت:

فعلاً زمان دقیق مشخص نیست.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا گزارش دیدار دربی ۹۷ به دست کمیته انضباطی رسیده و تخلفی در گزارش‌ها ذکر شده است یا خیر، خاطرنشان کرد:

گزارش دربی به دست ما رسیده اما تخلفی در گزارش‌ها ذکر نشده است. فقط کمیته داوران همان زمان از صالح مصطفوی مربی استقلال به دلیل اظهاراتش شکایت کرد و این مربی باید روز پنجشنبه به کمیته انضباطی مراجعه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.