بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تجلیل از علیزاده و اسکوربوردی که خاموش شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 16:37

مسئولان تیم فوتبال فجرسپاسی از بازیکن پیشین خود تجلیل کردند. به گزارش طرفداری، تیم‌های فجرسپاسی و مس رفسنجان در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ مقابل هم قرار گرفتند. نیمه نخست این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

* مسئولان تیم فجرسپاسی پیش از شروع این مسابقه از علی علیزاده، بازیکن اسبق خود و معاون کنونی باشگاه مس رفسنجان تجلیل کردند.

* اسکوربورد ورزشگاه حافظیه که در بازی‌های گذشته به صورت نصفه و نیمه روشن بود، اما در بازی امروز به صورت کامل خاموش است.

* محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان نسبت به کیفیت بد زمین ورزشگاه حافظیه به شدت اعتراض کرد.

* پرچم تیم فجر با مساحت حدود ۷۰۰ متر مانند بازی‌های گذشته در سکوهای تماشاگران ورزشگاه حافظیه پهن شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.