پیروزی راحت مس با درخشش اصغر کاردوست
منبع : خبرگزاری ایسنا
تیم بسکتبال مس کرمان با درخشش سنتر با تجربه خود، پیروزی راحتی را برابر نیروی زمینی به دست آورد. به گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای هفته دهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، ظهر امروز (چهارشنبه) ۲۴ آذر ۱۴۰۰ یک دیدار از گروه الف مسابقات برگزار شد که در پایان، تیم مس کرمان برابر نیروی زمینی تهران به برتری دست یافت.
در این دیدار که از ساعت ۱۳ به میزبانی سالن بسکتبال آزادی برگزار شد، شاگردان محمدرضا اسلامی موفق شدند از همان ابتدا برتری خودرا به حریف دیکته کنند و نهایتا ۸۱ – ۶۹ برنده بازی شوند. مس کرمان با این پیروزی هفتمین برد خود در لیگ را جشن گرفت.
مس کرمان در کوارترهای اول، دوم و سوم این بازی به ترتیب با نتایج ۲۱-۱۴، ۲۰-۱۶ و ۲۳-۱۸ به برتری رسید و تنها در کوارتر پایانی ۱۷-۲۱ شکست خورد تا در مجموع چهار کوارتر برنده بازی شود.
اصغر کاردوست سنتر تیم بسکتبال مس کرمان با کسب ۱۷ امتیاز، ۹ ریباند، ۲ پاس گل و ثبت تاثیرگذاری ۲۳ در این مسابقه، به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. “ایگور شوماکو” فوروارد مس نیز با کسب ۱۹ امتیاز و ۱۰ ریباند دبل دبل کرد و تاثیرگذاری ۱۱ را به ثبت رساند. سیامک ترابیخواه نیز ۱۹ امتیاز را برای کرمانیها به دست آورد.
اما در سوی دیگر، پویا یخچالی گارد تیم نیروی زمینی با کسب ۲۷ امیتاز، ۶ ریباند و ۴ پاس گل ضمن ثبت تاثیرگذاری ۲۲، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. در ترکیب نیروی زمینی خشایار علیاکبری نیز با کسب ۱۹ امتیاز و ۱۰ ریباند دبل دبل کرد تا تاثیرگذاری ۲۱ را به ثبت برساند.
دیگر بازی امروز نیز باید میان تیمهای ذوبآهن اصفهان و شهرداری گرگان برگزار میشد که به دلیل مثبت بودن تست کرونای بازیکان ذوبآهن لغو شد.
انتهای پیام


کاپیتان تیم ملی : متاسفانه برخی را جلوی من قرار دادند ؛ در تیم ملی پیر و جوان مطرح نیست
باید ساز و کار لازم جهت حضور بانوان در سالن های ورزشی را فراهم کنیم
اگر بگویم به سرمربیگری تیم ملی فکر نمی کنم دروغ گفته ام !
واکنش رئیس فدراسیون بسکتبال به اتفاقات پیش آمده در فینال لیگ برتر
بیانیه ” انجمن ورزشی نویسان ” در واکنش به اتفاقاتی که برای دو بانوی خبرنگار در تبریز رخ داد
برتری مهرام در یک بازی حساس و نزدیک با شهرداری گرگان









