بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حاشیه بازی فجر و مس| تجلیل از علیزاده

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 16:34

مسئولان تیم فوتبال فجرسپاسی از بازیکن پیشین خود تجلیل کردند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های فوتبال فجرسپاسی و مس رفسنجان در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ مقابل هم قرار گرفتند. نیمه نخست این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

* مسئولان تیم فجرسپاسی پیش از شروع این مسابقه از علی علیزاده، بازیکن اسبق خود و معاون کنونی باشگاه مس رفسنجان تجلیل کردند.

  انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.