بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حاشیه بازی تراکتور و نفت مسجدسلیمان| حضورعزیزی خادم در ورزشگاه

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 16:34

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و نفت مسجدسلیمان از هفته دهم لیگ برتر با برتری یک بر صفر تراکتور در حال برگزاری است.

* هادی محمدی، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، ابوالفضل رزاق پور و محمد عباس زاده به سمت فراز کمالوند رفتند. آنها برای حضور در میدان رخصت خواسته و با نیمکت تیم نفت مسجد سلیمان هم خوش و بش کردند.

* عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال به همراه آرش جابری و تعدادی از روسای هیات‌های فوتبال استان آذربایجان شرفی از نیمه دوم وارد ورزشگاه شدند.

* پیش از بازی، دینکو مربی دروازه بانان تراکتور توصیه‌های لازم را مهدی حقیقت دروازه بان جوان تراکتور کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.