بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخواست تیم لیگ یکی برای انصراف از جام حذفی +تصویرنامه

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 15:49

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال قشقایی شیراز روز یکشنبه ۲۸ آذر در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مهمان پیکان است.

مدیرعامل باشگاه شیرازی با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ از عدم توانایی این تیم برای حضور در مسابقات جام حذفی خبر داد. اشکان نجف‌پور در مکاتبه با حیدر بهاروند، مشکلات عدیده مالی، عدم حمایت مسئولان استان فارس و تعدد مصدومان تیم را دلایل انصراف از بازی‌های جام حذفی دانست و اعلام کرد در صورت حضور در جام حذفی، برای ادامه مسابقات لیگ دسته اول به مشکل می‌خورند.

به گزارش فارس، سازمان لیگ با این درخواست باشگاه قشقایی مخالفت کرده، با توجه به اینکه برای هر تیم لیگ دسته اولی در صورت انصراف از جام حذفی جریمه ۲۰۰میلیونی در نظر گرفته شده و قشقایی هم اعلام کرده با مشکلات مالی جدی روبروست، باید دید که در آینده نزدیک چه اتفاقی برای مهدی رجب زاده و شاگردانش می‌افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.