ریکاروی استقلالیها بعد از پیروزی مقابل سپاهان با یک غایب
منبع : خبرگزاری میزان
خبرگزاری میزان – تیم فوتبال استقلال امروز یک جلسه تمرینی را در مجموعه ورزشی آرارات برگزار کرد.
بازیکنانی که روز گذشته برابر سپاهان به میدان رفته بودند به ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان بعد از گرم کردن و پاسکاری ترکیبی به فوتبال درون تیمی در نیمه زمین مشغول شدند.
وریا غفوری در این تمرین غایب بود.
عارف غلامی در این تمرین مانند روزهای گذشته به صورت اختصاصی کار کرد.
آرش رضاوند در این تمرین حضور داشت و در کارهای گروهی شرکت داشت. بیشتر بخوانید: گزارش آجورلو به هیئت مدیره استقلال درباره تبلیغات محیطی
انتهای پیام/












