بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عارف غلامی از بهمن ماه بازی می‌کند

منبع : خبرگزاری دانشجو
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 14:20

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عارف غلامی بازیکنی است که در بازی برگشت برابر پرسپولیس رباط صلیبی اش پاره شد و بعد از ماه‌ها خانه نشینی حالا مدتی است به تمرینات اضافه شده است.

عارف غلامی از اواسط بهمن ماه می‌تواند برای استقلال بازی کند و بازگشت او به لیست این تیم در نیم فصل قطعی است.

با این شرایط در نیم فصل دوم عارف غلامی با محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و عارف آغاسی رقابت جالبی برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.