عارف غلامی از بهمن ماه بازی می کند
منبع : طرفداری
عارف غلامی بعد از بیش از ۶ ماه خانه نشینی از اواسط بهمن ماه به ترکیب استقلال اضافه می شود.
به گزارش طرفداری، عارف غلامی بازیکنی است که در بازی برگشت برابر پرسپولیس رباط صلیبی اش پاره شد و بعد از ماه ها خانه نشینی حالا مدتی است به تمرینات اضافه شده است.
عارف غلامی از اواسط بهمن ماه می تواند برای استقلال بازی کند و بازگشت او به لیست این تیم در نیم فصل قطعی است.
با این شرایط در نیم فصل دوم عارف غلامی با محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و عارف آغاسی رقابت جالبی برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت.
بیشتر بخوانید:
بازگشت عارف غلامی به تمرین استقلال
گزارش تمرین استقلال؛ تمرین اختصاصی غلامی و جلالی












