در پی شکایت کمیته داوران؛ مربی استقلال فردا به کمیته انضباطی میرود
منبع : خبرگزاری تسنیم
– اخبار ورزشی –
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، صالح مصطفوی مربی استقلال که پس از دربی ۹۷ انتقادات تندی را علیه داوری مطرح کرده بود، با شکایت کمیته داوران به کمیته انضباطی فراخوانده شده و باید فردا (پنجشنبه) برای ارائه برخی توضیحات به این کمیته مراجعه کند.
مصطفوی پس از دربی ۹۷ در واکنش به صحنه مشکوک به پنالتی در دقیقه ۸۷ تصریح کرد: «این مردانه است که با چشمانت صحنه خطا را ببینی و پنالتی نگیری؟! چند هفته و چند سال است حق استقلال را میخورند. در چهار بازی اخیر هشت امتیاز از ما گرفتند. هر چقدر هم حرف میزنیم، هیچی به هیچی و اتفاقی هم نمیافتد. جمع کنید این مسخره بازیها را!» (لینک کامل مصاحبه)طاهری: بازیکنان و مربیان استقلال کاری به برخی انتقادها ندارند/ فشار زیادی به من وارد شد
انتهای پیام/


یحیی گل محمدی به دنبال جذب مهاجم لژیونر برای پرسپولیس
وعده توخالی عزیزیخادم ؛ چشم فدارسیون به جیب دولت
مژده برای هواداران فوتبال ؛ تماشاگران به ورزشگاه ها برمی گردند ؟
اتفاق باورنکردنی در فوتبال اروپا ؛ از رئال تا لیورپول و یوونتوس به دنبال جدایی از لیگ قهرمانان
اقدام جالب علی کریمی برای ستاره ۲۰ ساله تیم ملی فوتبال زنان
علی کریمی سورپرازترین کاندیدای احتمالی پست ریاست فدراسیون فوتبال









