بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

در پی شکایت کمیته داوران؛ مربی استقلال فردا به کمیته انضباطی می‌رود

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 14:03

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، صالح مصطفوی مربی استقلال که پس از دربی ۹۷ انتقادات تندی را علیه داوری مطرح کرده بود، با شکایت کمیته داوران به کمیته انضباطی فراخوانده شده و باید فردا (پنجشنبه) برای ارائه برخی توضیحات به این کمیته مراجعه کند.

مصطفوی پس از دربی ۹۷ در واکنش به صحنه مشکوک به پنالتی در دقیقه ۸۷ تصریح کرد: «این مردانه است که با چشمانت صحنه خطا را ببینی و پنالتی نگیری؟! چند هفته و چند سال است حق استقلال را می‌خورند. در چهار بازی اخیر هشت امتیاز از ما گرفتند. هر چقدر هم حرف می‌زنیم، هیچی به هیچی و اتفاقی هم نمی‌افتد. جمع کنید این مسخره بازی‌ها را!» (لینک کامل مصاحبه)طاهری: بازیکنان و مربیان استقلال کاری به برخی انتقادها ندارند/ فشار زیادی به من وارد شد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.