بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علی دایی تلفن را روی احمدی‌نژاد قطع کرد/ رئیس جمهور سابق برای چه به شهریار زنگ زد؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 13:49

خبرورزشی – اخیرا محمد آخوندی سخنگو و مدیر روابط عمومی سابق سازمان تربیت بدنی بعد از ۱۲ سال فاش کرد علی دایی را محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور وقت برکنار کرد.

حالا خبر می رسد بعد از این ماجرا اتفاقات دیگری هم افتاده است.

بعد از تصادف معروف علی دایی با خودروی لندکروزش، او چند روزی در بیمارستان بستری بود.

بعد از ترخیص دایی، او چند روزی هم در خانه استراحت مطلق کرد. در یکی از این روزها از طرف محمود احمدی نژاد با تلفن همراه علی دایی تماس می گیرند که همسر سرمربی سابق ایران این تماس را پاسخ می دهد.

فردی که تماس گرفته می گوید آقای احمدی نژاد اینجا هستند و قصد دارند با ایشان صحبت کنند.

کاپیتان اسبق تیم ملی هم به محض اینکه متوجه می شود چه کسی پشت خط است تلفن را قطع می کند و می گوید: «حرفی با او ندارم!»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.