بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توماس مولر: بعد از گل پنجم به اشتوتگارت، ما از حضور در زمین لذت می بردیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 13:34

  در چارچوب هفته شانزدهم بوندسلیگا، بایرن مونیخ به مصاف اشتوتگارت رفت. باواریایی ها با پیروزی پر گل ۵ بر ۰ اشتوتگارت را در خانه در هم کوبیدند. 

به گزارش طرفداری به نقل از سایت بایرن مونیخ، بعد از بازی توماس مولر در مورد اشتباهات اشتوتگارت در بازی و کیفیت زمین صحبت کرده است. توماس مولر در مصاحبه بعد از بازی گفت:

بازی آسانی نبود، اما در نیمه دوم وقتی بازی ۵ بر ۰ بود، ما در زمین خیلی لذت می بردیم. زمین شرایط ایده آلی نداشت بنابراین کنترل توپ آسان نبود، اما وقتی توپ را به دست می آوردیم فضای زیادی برای حرکت ایجاد می شد. بالا بازی کردن اشتوتگارت کار را برای ما سخت کرد، اما گل زدن را راحت کرد. اشتوتگارت عملکرد خوبی داشت اما با ریسک هایی که در این بازی کرد، فضای خالی برای ما به وجود آورد. با کیفیتی که ما در خط حمله داریم شما نمی توانید ما را عقب نگه دارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.