بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدیرعامل اتلتیکومادرید: ژائو فلیکس جایی نمی رود؛ سیمئونه در بازی های اخیر بدشانس بوده است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 12:50

انریکه سرزو معتقد است دیگو سیمئونه در بازی های اخیر بدشانس بوده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از آ اس، ژائو فلیکس، مهاجم پرتغالی باشگاه اتلتیکومادرید در سال ۲۰۱۹ با مبلغی در حدود ۱۲۶ میلیون یورو به باشگاه اسپانیایی آمد تا رکورد دار گران ترین خرید تاریخ این باشگاه شود. با این وجود دوران این بازیکن در پایتخت اسپانیا با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده است. او در مسابقات این فصل هم شروع خوبی داشت اما بعد از افتی که پیدا کرد اخیرا بیشتر بازی های تیمش را از روی نیمکت دنبال کرده است. همین موضوع باعث شده است گمانه زنی هایی در مورد جدایی فلیکس از اتلتیکومادرید در ژانویه به وجود بیاید.

با این وجود انریکه سرزو، مدیرعامل باشگاه اتلتیکومادرید با رد شایعات می گوید که این بازیکن جایی نخواهد رفت. سرزو در این باره به آ اس گفت:

از نظر ما او قابل انتقال پیدا کردن به تیمی دیگر نیست. او بازیکنی فوق العاده است و فکر می کنم خودش هم نمی خواهد جایی برود.

او در مورد عملکرد متزلزل تیم  جایگاه دیگو سیمئونه نیز گفت:

از عملکرد او رضایت داریم و در بازی های اخیر شانس با او یار نبوده است. 

مدیرعامل اتلتیکو در مورد نتیجه شهرآورد نیز افزود:

تساوی نتیجه عادلانه تری بود. 

سرزو در پایان در مورد قرعه تیمش در لیگ قهرمانان و تقابل با منچستریونایتد گفت:

 قطعا هر تیمی ترجیح می دهد با تیمی خاص بازی کند و گاهی اوقات فکر می کنید شاید یک تیم خیلی خوب بازی کرده و شما را حذف کند. تا آنجا که یادم می آید آخرین باری که مقابل منچستریونایتد قرار گرفتیم توانستیم برنده شویم. آنها کریستیانو رونالدو را دارند که بازیکن بزرگی است و بازی سختی خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.