بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مانچینی: بیایید گذشته را جشن بگیریم و بعدا به فکر جام جهانی باشیم؛ آرزو می کنم کرونا برود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 12:20

روبرتو مانچینی گفت آرزوی او در کنار درخت کریسمس از بین رفتن کرونا است.

به گزارش طرفداری و به نقل از TMW، تیم ملی ایتالیا با هدایت روبرتو مانچینی توانست در تابستان فاتح مسابقات یورو شود اما در نهایت نتوانست در انتخابی جام جهانی عملکردی مشابه داشته باشد و حالا باید در ماه مارس برای صعود به جام جهانی در دیدارهای پلی آف به میدان برود. او در این باره در مراسم گاتزتا گفت:

بیایید فعلا گذشته را جشن بگیریم. باید از تاریخ درس بگیریم بعدا به جام جهانی ۲۰۲۲ فکر خواهیم کرد. کاری که کردیم فوق العاده بود. بازیکنانمان استثنایی بودند و دوست داریم در کوتاه مدت یک بار دیگر خودمان را تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی ایتالیا در مورد این که زیر درخت کریسمس چه آرزویی خواهد کرد، گفت:

آرزو می کنم آرامش ذهنی داشته باشد، کرونا برود و بگذارد به زندگی روزمره مان برگردیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.