بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیلسا: دیدار دیشب بدترین عملکرد دورانم در لیدز بود؛ هیچ چیز مثبتی در نمایش ما وجود نداشت

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 12:06

مارچلو بیلسا معتقد است هیچ اتفاق مثبتی از سوی لیدز در بازی شب گذشته دیده نشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، شب گذشته منچسترسیتی و لیدزیونایتد مقابل هم قرار گرفتند و شاگردان بیلسا با نتیجه شگفت انگیز ۷ بر صفر مقابل تیم گواردیولا شکست خوردند. حال مارچلو بیلسا می گوید این بدترین شکست دوران او در لیدز از سال ۲۰۱۸ که هدایت این تیم را قبول کرد، بوده است. او در این باره گفت:

این بدترین عملکرد ما در طول ۴ سال بود. در هیچ مقطعی نتوانستیم بازی را متوازن کنیم. آنها هر کاری خواستند کردند و نتوانستیم مانع شویم. این طور نبود که منچسترسیتی خیلی خوب بازی کرده باشد. بیشتر بد بازی کردن ما به چشم آمد تا خوب بازی کردن سیتی. سیتی همیشه همین جوری بازی می کند اما ما هیچوقت در طول چهار سال انقدر بد نبودیم. هیچ چیز مثبتی در نمایش ما وجود نداشت. هیچ چیزی نمی توانم پیدا کنم که بگویم با ارزش بود. نمی توانم هیچ بهانه ای بیاورم. این بازی دقیقا همان چیزی بود که فکر می کردیم قرار است باشد. خودمان را برای دوری از هر اتفاقی که افتاد آماده کرده بودیم و نتوانستیم هیچ کاری کنیم.

این سنگین ترین شکست مارچلو بیلسا در سه دهه مربیگری او بود. این باخت همچنین سنگین ترین باخت لیدز به حساب می آمد. لیدز در سال ۱۹۳۸ با نتیجه ۸ بر یک به استوک باخته بود. این تیم همچنین دو بار نیز در سال های ۱۹۷۹ مقابل آرسنال و همچنین ۱۹۶۶ مقابل وست هم، ۷ گل دریافت کرده بود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.