بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیژن طاهری: بازیکنان و مربیان استقلال کاری به برخی انتقادها ندارند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 12:06

بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال درباره پیروزی آبی ها مقابل سپاهان صحبت کرد.

بیژن طاهری درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال به تسنیم گفت:

سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و البته تیمی پرمهره. بازی‌های استقلال – سپاهان همیشه جذاب، دیدنی و حساس بوده است و خوشبختانه شرایط مسابقه به سود ما رقم خورد و بازی را بردیم. بازیکنان پس از گلی که زدند، باهوش بازی کرده و دستورات تاکتیکی کادر فنی را اجرا کردند و سه امتیاز را گرفتیم.

طاهری در مورد اعتراض شدید به کمک داور در اواخر بازی تصریح کرد:

به دلیل اینکه روی خط قرار داشتم تصور کردم بازیکن سپاهان در منطقه آفساید قرار دارد. جاگیری کمک داور خوب نبود، ولی اگر صحنه آفساید نباشد و اشتباه کرده باشم، عذرخواهی می‌کنم. در آن صحنه فشار زیادی به من وارد شد، چون بازیکن سپاهان در موقعیت تک به تک قرار داشت.

سرپرست تیم استقلال در واکنش به انتقاد برخی افراد از عملکرد فنی شاگردان فرهاد مجیدی گفت:

فکر و ذکر بازیکنان و مربیان گرفتن سه امتیاز بازی‌هاست. همیشه وقتی استقلال می‌برد، یک عده انتقاد می‌کنند که خوب بازی نمی‌کند. ما باید ببریم و به سه امتیاز برسیم. سه امتیاز را که فقط به بازی زیبا نمی‌دهند. ما به این چیزها فکر نمی‌کنیم و بازی به بازی جلو می‌رویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.