بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ده روسی: ۴ ماه پیش ایتالیا بهترین تیم اروپا بود؛ بهتر است به عقب برگردیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 11:20

دنیله ده روسی معتقد است بازیکنان تیم ملی ایتالیا باید به خاطر بیاورند که ۴ ماه پیش بهترین تیم اروپا بودند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، تیم ملی ایتالیا نتوانست در رقابت های انتخابی جام جهانی قطر در صدر گروه خود قرار بگیرد و مجوز صعود مستقیم به این مسابقات را به دست بیاورد و به همین خاطر باید در مسابقات پلی آف شانس خود را برای صعود امتحان کند. حال دنیله ده روسی، بازیکن و عضو سابق کادر فنی تیم ملی ایتالیا می گوید شاگردان مانچینی کیفیت لازم برای صعود به جام جهانی را دارند. او در این باره به گاتزتا گفت:

بعد از رسیدن به قهرمانی یورو و کسب چنین دستاوردی، این ناهماهنگی منطقی است. به صعود خیلی نزدیک هستیم و در کنار سایر تیم ها که در پلی آف هستند، برای صعود تلاش خواهیم کرد. مشکلی وجود ندارد. در این مسابقات حاضر خواهیم شد. شروع مجدد؟ بابید به خاطر داشته باشیم که ۴ ماه پیش بهترین تیم اروپا بودیم. به جای شروع مجدد بهتر است به عقب برگردیم و به دنبال خاطرات مثبت باشیم.

 ایتالیا سال آینده در پلی آف ابتدا مقابل مقدونیه شمالی قرار می گیرد و در صورت پیروزی مقابل برنده دیدار ترکیه و پرتغال صف آرایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.