بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اقدام جالب سرمربیان بازی جنجالی لیگ دسته اول + فیلم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 11:04

به گزارش خبرگزاری فارس، ایمان رزاقی راد سرمربی پارس جنوبی پس از دیدار با رایکا به دلیل تنش های به وجود آمده در اواخر بازی ، در حرکتی قابل توجه به سمت پیروز قربانی رفت و به او خسته نباشید گفت و یکدیگر را در آغوش گرفتند تا کدورت ها رفع شود.

 دیدار پارس جنوبی جم و رایکا بابل که با قضاوت های بحث برانگیز داور ، به جنجال کشیده شد و چندین اخراجی همراه داشت با تساوی یک بر یک پایان یافت.اینجا می توانید حواشی این بازی را بخوانید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.