از همه قضات کمیته اخلاق به ویژه اسدی مقدم شکایت می کنم/ محرومیت من پرونده سازی است یا…
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی –
علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال و عضو فعلی هیئت مدیره باشگاه تراکتور درباره محرومیت ۵ ساله خود از سوی کمیته اخلاق گفت: من به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعتراض میکنم. از همه قضات کمیته اخلاق و در راس آنها، اسدی مقدم به دادسرای عالی قضات شکایت خواهم کرد.
او درباره علت محرومیتش و این که گفته میشود مصاحبه انتقادی اش درباره رئیس فدراسیون فوتبال در رای صادر شده تاثیر داشته است، گفت: واقعیتش را نمیدانم، اما دلم میخواهد با سند و مکتوب هر چه در مورد من دارند، به جامعه فوتبال ارائه بدهند. حداقل جامعه فوتبال بداند که این محرومیت، پرونده سازی یا رای عادلانه بوده است.


تکذیب خطرناک ترین شایعه سال ؛ خطر از بیخ گوش تیم ملی گذشت
باشگاه استقلال زیرآب پرسپولیس را پیش کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال زد !
سرمربی تیم ملی در آستانه جدایی ؟
فوری ؛ ستاره اخراجی تیم ملی به دنبال شکایت از چند برنامه تلویزیونی
واکنش عجیب کمیته اخلاق به اتهامات بزرگ ستاره پرسپولیسی تیم ملی
بیانیه نویسی گریبان مدیران پرسپولیس و گل گهر را گرفت !









