بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

از همه قضات کمیته اخلاق به ویژه اسدی مقدم شکایت می کنم/ محرومیت من پرونده سازی است یا…

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 10:49

خبرورزشی –

علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال و عضو فعلی هیئت مدیره باشگاه تراکتور درباره محرومیت ۵ ساله خود از سوی کمیته اخلاق گفت: من به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعتراض می‌کنم. از همه قضات کمیته اخلاق  و در راس آنها، اسدی مقدم به دادسرای عالی قضات شکایت خواهم کرد. 

او درباره علت محرومیتش و این که گفته می‌شود مصاحبه انتقادی اش درباره رئیس فدراسیون فوتبال در رای صادر شده تاثیر داشته است، گفت: واقعیتش را نمی‌دانم، اما دلم می‌خواهد با سند و مکتوب هر چه در مورد من دارند، به جامعه فوتبال ارائه بدهند. حداقل جامعه فوتبال بداند که این محرومیت، پرونده سازی یا رای عادلانه بوده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.