پنجره نقل و انتقالات سپیدرود باز شد
منبع : خبرگزاری ایلنا
پنجره نقل و انتقالات باشگاه سپیدرود رشت پس از گذشت ۵ هفته از آغاز لیگ دسته دوم باز شد و کارت سایر بازیکنان صادر شد.
به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، با مساعدت مهندس علی رضا نوید مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت و تسویه با تعداد زیادی از شاکیان باشگاه سپیدرود، در آستانه مسابقه سپیدرود رشت با نیروی زمینی تهران پنجره نقل و انتقالات سپیدرود بازگشایی شد و برای نخستین بار از ابتدای فصل تاکنون حسن اشجاری سرمربی سپیدرود رشت می تواند از تمام ظرفیت بازیکنان خود برابر حریف سود ببرد.
پس از پرداخت ۲۰ درصد قرارداد و پاداش به بازیکنان و کادرفنی، جلب رضایت علی کریمی، تسویه با شاکیان و بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه سپیدرود رشت تمامی قول های مهندس نوید مالک باشگاه محقق شد تا پس از این هواداران سپیدرود و اعضای کادرفنی و بازیکنان با کمترین دغدغه مسابقات لیگ دسته دوم را پیگیری و ادامه دهند.
لازم به ذکر است تاکنون بازیکنانی همچون: مهیار نوری، پژمان ثباتی، آیدین مسعودی، محمد لطفی، سبحان سحرخیز، رضا کاسب، ماهان سروی، سجاد شهداد، شایان عاشورنژاد و… نمی توانستند در ترکیب سپیدرود مورد استفاده قرار بگیرند. انتهای پیام/


خبر داغ از انتقال شهاب زاهدی به پرسپولیس + جزئیات
سرمربی محبوب و جوان دست به کار شد ؛ سفر مخفیانه برای مذاکره با ستاره بزرگ
خبر خوش درباره شاه ماهی جدید پرسپولیس + جزئیات
واکنش خاص گل محمدی به توافق با شاه ماهی بزرگ
شاه ماهی پرسپولیس ماندنی شد ؛ گل محمدی خیال هواداران را راحت کرد + جزئیات
شاه ماهی جذاب با پرسپولیس توافق کرد ؛ سورپرایز یحیی گل محمدی برای هواداران









