بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یزدانی: شاید اسکوچیچ علاقه ندارد مرا بازی دهد!

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 7:34

مدافع استقلال گفت: مربی‌گری سلیقه است و شاید اسکوچیچ علاقه ندارد مرا بازی دهد اما باز هم احترام می‌گذارم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم. به گزارش ایسنا، سیاوش یزدانی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان اظهار کرد: به هوادارانمان تبریک می‌گویم چون بازی سختی را بردیم. به سپاهان هم تبریک می‌گویم چون تیمی است که از نظر فنی و اخلاقی فوق العاده‌ است. بازی با سپاهان سخت ترین بازی عمرم بود و خوشحالم در این بازی توانستیم سربلند بیرون بیاییم.

او ادامه داد:  استقلال جزو مدعیان اصلی است و تلاشمان را می‌کنیم که قهرمان شویم اما شک نکنید سپاهان هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و با این تیمی که دیدم کار برای همه تیم‌ها سخت است.

مدافع استقلال درباره آمادگی‌اش و اینکه به تیم ملی هم چشم دارد یا خیر؟ گفت: هر موقع بازی کردم، سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و بازی کردنم در ترکیب تیم ملی هم نظر سرمربی خواهد بود. مربی‌گری سلیقه است و شاید اسکوچیچ علاقه ندارد مرا بازی دهد اما باز هم احترام می‌گذارم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.