بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

احکام کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال اعلام شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 22:49

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال درخصوص صدور احکام جدید این کمیته اطلاع‌رسانی کرد.

به گزارش طرفداری، منصور اردستانی رئیس کمیته انضباطی، طی گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بسکتبال اظهار داشت:

جناب‌آقای صفرزاده قائم مقام محترم باشگاه فرهنگی – ورزشی شیمیدر قم به اتهام ورود غیرمجاز به محل اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان و … سه ماه از حضور در میادین ورزشی به صورت موقت محروم شده است. این حکم به دلیل عدم اعتراض نامبرده پس از صدور رای ازمورخ ۹ آذر ۱۴۰۰ قطعی شده است.

اردستانی بیان کرد:

شکایت باشگاه فرهنگی – ورزشی شیمیدر قم از آقایان محمد جمشیدی (بازیکن تیم ملی) و مسعود قاسمی (سرپرست وقت تیم ملی) در جلسه مورخ ۱۹ آذر ۱۴۰۰ رسیدگی و رای کمیته بدوی انضباطی پس از صدور در فرآیند امضا و ابلاغ می‌باشد. نتیجه رسیدگی پس از قطعیت رای اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.