بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف تلخ رئیس بارسلونا؛ بدون مسی از صفر شروع کردیم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 22:33

به گزارش خبرگزاری فارس، بارسلونا پس از بایرن مونیخ و بنفیکا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در جایگاه سوم قرار گرفت و این برای اولین بار در ۲۱ سال گذشته بود که رخ داد و آبی اناری ها نتوانستند به مرحله حذفی برسند.

در همین باره خوان لاپورتا رئیس بارسلونا صحبت هایی را انجام داد و در اعترافی تلخ اظهار داشت: هرگز نباید فراموش کنیم که پس از جدایی مسی از بارسلونا، ما  از نقطه صفر شروع کردیم، ما با بهترین بازیکن جهان خداحافظی کردیم و این آسان نیست و به همین دلیل ژاوی را انتخاب کردیم. 

وی ادامه داد: ژاوی جو باشگاه و سبک تیم در زمین را می شناسد و به بازیکنان آکادمی اعتماد دارد این راهی است که خودش در بارسا آغاز کرد و پس از آن به تیم اصلی رسید و بازیکن بزرگی شد و حالا به عنوان یک مربی همه چیز را در مورد بارسلونا می داند.

لاپورتا افزود: البته کار ژاوی آسان نیست، زیرا می دانیم که فوتبال به شما زمان نمی دهد، اما ما زمان را به او خواهیم داد زیرا می خواهیم باید بازیکنان جوان و باتجربه را با هم ترکیب کنیم. بارسلونا می داند که چگونه با فشارها کنار بیاید. همیشه می گویم آکادمی باشگاه بسیار مهم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از یک بازیکن در تیم هستند که می توانند سال آینده جانشین پدری در کسب جایزه پسر طلایی شوند که می توان به آنسو فاتی، گاوی و نیکو گونزالس اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.